Köszöntünk az oldalunkon...!

Hivatásunk nem csupán a "beteg" szerverek gyógyítása, hanem az is, hogy olyan ügyfélélményt nyújtsunk, amely mellett partnereink nyugodt szívvel pihenhetnek, miközben mi a háttérben folyamatosan dolgozunk értük...

Rendszerüzemeltetés olyan megbízhatósággal ahogy elvárod...

Ne bosszankodj tovább a megbízhatatlan rendszereid miatt, segítünk, hogy neked se keljen naponta órákat eltöltened a rendszereid hibajavításával!

Állandó rendelkezésre állás?

Kollégáink sok éves szakírányú tapasztalattal segítik elő a rendszereid folytonos rendelkezésre állását!
.... Nem titok, rajtunk pedig a kávé segít ....

Elérhető ügyfélszolgálat?

Kellemetlen amikor nem éred el a rendszergazdádat egy leállás pillanatában nemde...? Engedd el az idegeskedést, mi megoldjuk akár alkalmi SOS csomagban a problémáidat...

Milyen csomagjaink vannak...?

Nincs extra költség, csak amit megbeszéltünk...

Belépő csomag

15.000Ft

/hó

vagy évente is fizetheted... :))

Ajánlott
Üzleti csomag

35.000Ft

/hó

vagy évente is fizetheted... :))

Nagy vállalati csomag

135.000Ft

/hó

csak havonta fizethető... :))

Image Dark Image
SOS hibajavítás - Akár azonnali megoldás a problémádra...!

SOS óradíjunk: Bruttó 20.000ft/óra

SOS segítség kell, megrendelem...

Szolgáltatásainkról AAM vagyis 0% áfás számlát állítunk ki!

A szakértő csapatunk...

Nálunk nincs megoldhatatlan helyzet... Sőt, kifejezetten élvezzük a kihívásokat! A pörgés, a problémamegoldás és a jó hangulat a csapat része...

Varga Dominik
Varga Dominik
Szenior Linux Rendszergazda
Szántó Marcell
Szántó Marcell
Kritikus infrastruktúra üzemeltető
Majerszki Bence
Majerszki Bence
Hálózati és Adatközponti Specialista
Sipos Krisztina
Sipos Krisztina
Ügyfélszolgálati asszisztens

Kérj ajánlatot... Nem harapunk ;))

Már 300+ cégnek segítettünk és az elégedettségi mutatónk 99%...

* Az SOS hibabejelentést havi előfizetéses ügyfeleink bejelenthetik ügyfélszolgálati telefonszámunkon az IVR rendszerben az "SOS hibajavítás" menüpontot választva, ezt díjmentesen havonta a szerződésben vagy előfizetési csomagjukban megjelölt mennyiségben tehetik meg, a már felhasznált kereten felüli bejelentés esetén kollégáink tájékoztatják, hogy a mindenkor hatályos árlistában szereplő rendszergazdai óradíj ellenében tudjuk soron kívül kezelni bejelentését... Ennek elutasítása esetén hibajegy formájában a szerződésben megszabott SLA mellett, de legrosszabb esetben 8 órás SLA-val megkezdjük a hiba kivizsgálását.

** A feltüntetett SLA a probléma kivizsgálására vonatkozik, kollégáim a megjelölt X órán belül megkezdik a probléma kivizsgálását, feltéve, hogy a szerződésben is rögzített kötelességének az ügyfél a bejelentéskor elegett tett. (lásd: Hozzáférés biztosítása, a probléma megfelelő részletes leírása)

*** A nagyvállalati csomaggal rendelkező ügyfeleink az összes elérhetőségeinken bejelenthetik SOS hibajavításra való igényüket melyet kritikus prioritással és legfeljebb megkezdett kivizsgálati 1 órás SLA-val kezelünk. A szerződésben megjelölt mennyiségig tudunk SOS hibajavításra való bejelentést fogadni utána a szerződésben foglalt garantált SLA mellett tudjuk kivizsgálni a bejelentést, de emellett van lehetőség a mindenkor hatályos árlista alapján feltüntetett rendszergazdai óradíj ellenében gyorsított javítást kérni, melyet azonos maximum 1 órás megkezdett kivizsgálati SLA-val kezelünk.

**** A nagyvállalati csomaggal rendelkező ügyfeleink kapnak egy dedikált kapcsolattartót ahhoz pedig egy mobil elérhetőséget amit a hét mindennapján 0/24 hívhatnak és jelezhetik problémájukat, kérdésüket.

Kérlek töltsd ki a lenti formot és mond el, hogyan segíthetünk...

    Az űrlap elküldésével elfogadod az adatvédelmi nyilatkozatunkat...