Köszöntünk az oldalunkon...!
Hivatásunk nem csupán a "beteg" szerverek gyógyítása, hanem az is, hogy olyan ügyfélélményt nyújtsunk, amely mellett partnereink nyugodt szívvel pihenhetnek, miközben mi a háttérben folyamatosan dolgozunk értük...


Rendszerüzemeltetés olyan megbízhatósággal ahogy elvárod...
Ne bosszankodj tovább a megbízhatatlan rendszereid miatt, segítünk, hogy neked se keljen naponta órákat eltöltened a rendszereid hibajavításával!

Állandó rendelkezésre állás?
Kollégáink sok éves szakírányú tapasztalattal segítik elő a rendszereid folytonos rendelkezésre állását!
.... Nem titok, rajtunk pedig a kávé segít ....
Elérhető ügyfélszolgálat?
Kellemetlen amikor nem éred el a rendszergazdádat egy leállás pillanatában nemde...? Engedd el az idegeskedést, mi megoldjuk akár alkalmi SOS csomagban a problémáidat...

Milyen csomagjaink vannak...?
Nincs extra költség, csak amit megbeszéltünk...
Belépő csomag
15.000Ft
/hóvagy évente is fizetheted... :))
- 1db szerver monitorozása és maximum 1 óra hibajavítása havonta
- Havi report a rendelkezésre állásról
- Automata értesítő rendszer az esetleges leállásról
- Automatikus biztonsági mentések maximum 100GB tárhelyig
- Normál hétköznapokon elérhető ügyfélszolgálat
Üzleti csomag
35.000Ft
/hóvagy évente is fizetheted... :))
Nagy vállalati csomag
135.000Ft
/hócsak havonta fizethető... :))
- Minden ami az Üzleti csomagban
- Akár 10db szerver monitorozása és maximum 10 óra hibajavítása havonta
- Dedikált kapcsolattartó közvetlen elérhetőséggel
- Havi 5x SOS hibajavítás - Elérhetőségeinken bejelentve***
- Automatikus GEO REDUNDÁNS biztonsági mentés tárolás a HU-ban
- VIP ügyfélkezelés, kiemelt odafigyelés
- A nap 24 órájában hívható mobil elérhetőség****
- Egyedileg meghatározott magas rendelkezésre állás (Akár ~99.999%)


SOS hibajavítás - Akár azonnali megoldás a problémádra...!
SOS óradíjunk: Bruttó 20.000ft/óra
Szolgáltatásainkról AAM vagyis 0% áfás számlát állítunk ki!
A szakértő csapatunk...
Nálunk nincs megoldhatatlan helyzet... Sőt, kifejezetten élvezzük a kihívásokat! A pörgés, a problémamegoldás és a jó hangulat a csapat része...

Varga Dominik
Szenior Linux Rendszergazda
Szántó Marcell
Kritikus infrastruktúra üzemeltető
Majerszki Bence
Hálózati és Adatközponti SpecialistaSipos Krisztina
Ügyfélszolgálati asszisztensKérj ajánlatot... Nem harapunk ;))
Már 300+ cégnek segítettünk és az elégedettségi mutatónk 99%...
* Az SOS hibabejelentést havi előfizetéses ügyfeleink bejelenthetik ügyfélszolgálati telefonszámunkon az IVR rendszerben az "SOS hibajavítás" menüpontot választva, ezt díjmentesen havonta a szerződésben vagy előfizetési csomagjukban megjelölt mennyiségben tehetik meg, a már felhasznált kereten felüli bejelentés esetén kollégáink tájékoztatják, hogy a mindenkor hatályos árlistában szereplő rendszergazdai óradíj ellenében tudjuk soron kívül kezelni bejelentését... Ennek elutasítása esetén hibajegy formájában a szerződésben megszabott SLA mellett, de legrosszabb esetben 8 órás SLA-val megkezdjük a hiba kivizsgálását.
** A feltüntetett SLA a probléma kivizsgálására vonatkozik, kollégáim a megjelölt X órán belül megkezdik a probléma kivizsgálását, feltéve, hogy a szerződésben is rögzített kötelességének az ügyfél a bejelentéskor elegett tett. (lásd: Hozzáférés biztosítása, a probléma megfelelő részletes leírása)
*** A nagyvállalati csomaggal rendelkező ügyfeleink az összes elérhetőségeinken bejelenthetik SOS hibajavításra való igényüket melyet kritikus prioritással és legfeljebb megkezdett kivizsgálati 1 órás SLA-val kezelünk. A szerződésben megjelölt mennyiségig tudunk SOS hibajavításra való bejelentést fogadni utána a szerződésben foglalt garantált SLA mellett tudjuk kivizsgálni a bejelentést, de emellett van lehetőség a mindenkor hatályos árlista alapján feltüntetett rendszergazdai óradíj ellenében gyorsított javítást kérni, melyet azonos maximum 1 órás megkezdett kivizsgálati SLA-val kezelünk.
**** A nagyvállalati csomaggal rendelkező ügyfeleink kapnak egy dedikált kapcsolattartót ahhoz pedig egy mobil elérhetőséget amit a hét mindennapján 0/24 hívhatnak és jelezhetik problémájukat, kérdésüket.